en dag kommer du krossas

Jag lyssnar på Håkan för första gången på en evighet känns det som. Och jag som inte ens lyssnat på håkan i en evighet. Hänger ni med? Jag har nu fixat och donat på mitt rum, som jag ofta gör nuförtiden. Mitt rum är så fantastiskt nu, när man kliver in på den lilla golvyta som finns så känns det nästan som om man kliver in i en fantasi. Just därför är det fantastiskt, tycker jag då hähä.

Nu ska mamma vaccinera mig, tur att jag är modig as a lion och stark som ehm ett lejon. FÖr då är det ingen match. Ingen match för julltre inte.

JAG VILL HA SOMMARLOV


Kommentarer
Postat av: anonüm

ta kort på ditt fuckin rum då, korv!

<3

2008-12-11 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0