förresten glöm inte och rösta

på mig i bloggawardsen som hålls på efyran nu på nyårsafton!

skoja

på ny blogg eller behålla det här kluriga namnet (?) som ingen lyckas komma ihåg och sen blir irriterade för att dom inte gör det och sen itne orkar läsa den (vilket resulterar i att jag får läsare med kämparglöd och en vilja att verkligen läsa min inre tankebaaaaana (höhö kul att tankebana blev på pers mormor och morfars dialekt, kalixmålet))

hoppas ni uppfattade frågan där mitt i (jule)gröten av onödigt trams

ja fynda förresten tre rätt niceiga saker idag på vårt röda kors
en kofta som ser nopprig ut men som INTE är det
ett par skor som jag drömt om sen trästocks töp
och en till väska till min samling
TADA

gonatt nu igen
the tjocka men braiga bok is waiting
the girl som lekte med the eld

Kommentarer
Postat av: lillbjörnen

jag har lärt mig din bloggadress äntligen, den är lite klurig :]

2008-12-17 @ 22:31:21
Postat av: susa

DU SKA BEHÅLLA BLOGGEN!! ditt namn är ju så fint:]

2008-12-18 @ 15:10:01
URL: http://susa.devote.se
Postat av: susa

DU SKA BEHÅLLA BLOGGEN!! ditt namn är ju så fint:]

2008-12-18 @ 15:10:08
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0