HA HA HA

Det här var ju bland det fulaste jag sett i blogg-designs-väg... Huga, inget att hurra för. Vad förväntade jag mig egentligen!? Att jag skulle gått och blivit proffs på sån här skit? Äh det såg mycket bättre ut i min hjärna iaf, sen så hade jag bråttom också, jag skyller på det...

Har ni haft en bra dag?
Har jag haft en bra dag?
Äh vem bryr sig

Hej jag heter julia iaf, kul att råkas. Jag måste läsa min engelskabok nu egentligen. Men jag är för lat för det... INTE BRA!! Sätt igång nu latmask (har som dålig vana att prata med mig själv...) Vad mer kan jag säga? Att jag inte orkar ta kort på mitt hus, trodde jag seriöst igår att jag skulle ha tid (ork)??!?!

Jisses så sur jag låter, allt är bajs-paints fel. Hatar paint.

CU
MTFBWU
jag gillar förkortningar

Kommentarer
Postat av: ANONYM!!½!!

jag instämmer helt och hållet med det första tretton orden i detta inlägg!

2008-12-02 @ 13:51:45
URL: http://amandaahlstrom.blogg.se/
Postat av: lillabarnet

du är sisådär söt!

2008-12-02 @ 22:17:03
URL: http://sanna92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0