hejsan

Hejsvejs. Sorry för min usla uppdatering. Vi har inge internet hemma för tillfället, därför passar jag på att stå till er tjänst på datakunskapen! YEEHAAAW!

Tyvärr har jag inte mycket kul att berätta för er nu när det är en så pressad situation. Blogg-grejs kommer inte på beställning som så mycket annat.

En kul grej är att jag har satt upp en ny tavla i mitt rum den ser exakt ut så här:
coolt att ja hittaren på google hihi

En till MEGAkul grej är att jag fyller år imorrn!! Jag måste alltså ha mitt sweet sixteen snart alltså. Big partey hey hey. Nja vi får se. Släktkalas ikväll iaf, släkten är alltid kul. Puss på släkten. HÄHÄ.

PUss på er. Ni är också alltid kul. HÄHÄ

Kommentarer
Postat av: susa

vilken fin tavla!

grattis igen förresten:D:D:D

2008-12-09 @ 17:32:59
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0