un deux trois quatre

Internet is back! När jag för bara några minuter sen landade här i mitt hem (kom på att jag inte ska lämna ut min adress hehehe...) så hade en mystisk familjemedlem tjorvat ut alla sladdar och åter bringat internet till vår data. PERFEKTO. Idag är det min födelsedag så det var ju passande. Du behöver inte ta dig tid att skriva grattis där nere, jag har fått tillräckligt med gratulationer idag.Jag blev glad, tack tack kära ena! Här är en lista på vad jag samanlagt fått (ungefär) från mina respektive familjer/släkter:
- ekonomiskt bidrag till gura
- presentkort på make up store (SMINK SMINK SMINK HERE I COME)
- lakan (HOTELLAKAN HOTELLAKAN HOTELLAKAN)
- lampslinga (SÅN SOM HÄNGER UTOMHUS NÄR MAN HAR GRANNFEST I FILMER)
- blommor
- kort

(paus i skrivandet, duschar...)

- en biljett till en middag (vad jag vill var jag vill)
- 300 kr (troligtvis ett ekonomiskt bidrag till guran)
- presentkort på hm

SÅ. Tror jag fick med allt. Även om timman är sen och det är dags för johnblund att komma på besök så tänkte jag inte sluta skriva. Eftersom jag haft en så kallad "ofrivillig bloggtorka" senaste dagarna så måste jag ju som ta igen det med ett megalångt inlägg för er som orkar läsa!

Eftersom det nu är min födelsedag idag så skulle ju som sagt Mattias hålla upp en skylt (Grattis Julia) idag på aiks bortamatch i luleå. Eh gjorde han det? Ingen vet. Vad man dock vet är att det inte syntes i tv iaf... Ryktet säger också att "Kim tog skylten och slängde bort den"... VA? Vad hände med skellefteås sammarbetsvilja och laganda? Jag trodde vi skulle hålla ihop... Mattias verkar iaf vara ledsen för detta och bad om min förlåtelse. Jag sa att det var okej, det är ju endå tanken som räknas, eller hur?

matchen i fråga sågs hos emaemi polarn min. Vi fick fika, lussbullar, pepparkakor, glögg och annat mumsit. Vi i fråga var jag susa och efter en stund också perra. Efter den lärorika matchen bönade och bad per att vi skulle se desperate. Hans ord är min lag tänkte jag, och bad emma slå på femma (n). SChööönt rim där!

Ah, kanske borde börja avrunda nuda. Jag vet vi "ungdomar i den numer alltför stressade vardan" reagerar när vi ser för långa texter. SHIIIIIT trodde hon att man skulle orka läsa det där?! Ni fatta va. Men jag hoppas ni tog er tid. Det sägs vara bra för själken heheheh jag menar själen med lite avkopplande läsning.

Sleep tight och tappa inte bort era skåpnycklar!

Kommentarer
Postat av: Märta

Grattis Julia :)

2008-12-10 @ 06:06:32
Postat av: mimoe

jag har bruna ögon och du blå:]:] fnizzzz

2008-12-11 @ 21:07:12
URL: http://mimzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0