i am a vampire i am a vampire

Äntligen fri från min äckliga design! JAA! Orkade inte se mig själv gapa innanför taj mahal längre... Det är bara att konstatera, jag och blogg-design funkar bara inte. Det är inte min grej. Synd det alltså, kanske borde anlita någon att fixa åt mig?

Vad gör jag? Jo det ska jag svara på. Jag övar på min pianoläxa som jag fick av perra (alias min personliga musikutvecklare/lärare). Damn it jag ska lära mig den där jedra låten! Oltremare het den, är ett av This is england-soundtracken (-et?). Jag blir alldeles rysig och gråtfärdig av den, så bra eren.

Annars så? Jo, jag ska argumentera för Homosexuellas rätt att gifta sig i kyrkan! imorrn. Skulle vara kul om jag inte fick nervösa sammanbrott typ... Hoppas min kropp lyder min hjärna, då skulle det gå fint. Sen så hade jag planer på att platta mitt hår idag. Heh jag kommer så knepp ut jalova. Har inte haft plattat sen antingen i våras eller nyss (men att jag har glömt att jag har haft det) så det kommer bli muy spännande att se hehehe.

Över och ut nu
BYE


hel bryd?

Kommentarer
Postat av: Hanie

Taj mahal är kvarjulles

2008-12-03 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0