säg mig varför jag vill byta blogg hela tin

Nu har jag fått för mig att pingpong.blogg.se vore det perfekta bloggnamnet. Men, som ett sådär snyggt namn antaglingen är, så är pingpong redan upptaget!! Jag har kommenterat bloggägaren om detta och bett honom att skänka namnet till mig, i want it so bad!

Annars så softa ju musikanterna på anderstorps lucia-konsert. Megabra tycker jag ni är. Halleluja vad jag ville somna till era ljuva stämmor/slagverks-slag. Och då menar jag att det är bra!! Ville inte ens ha fikapausen ju...

Jag ska ta farväl av per imorrn
 ÅH
borta i flera veckor
jag har itne räknat dagarna än
men så fort han är borta ska jag räkna minuter
om jag kommer ihåg
heh
ehm
gonatt

undra förresten om det där med linserna var lurendrejeri?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0