ser min rygg så jag är säker på att du är bakom mig som förrut

Haha sköna doooooooodes asså
 
Skulle egentligen lyssna på den HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄr braiga låten. Lyssna du med vet jag.

Varför är jag så obloggpeppad. Kanske är det för att jag gör ingenting. It sucks. Jag vill ju ha lite action, inte vila mig hela tiden. Längtar så jag kan dö efter sommarlovet!!!!!!! Är det bara jag som önskar tiden gick fortare? Sen när det väl är sommarlov så kan vi ju bara pausa. HURUJvdsa vad jag får rysningar av sommarlukten 3 på natten. VILL HA NU JU.

Förutom att längta efter sommaren så peppar jag för luciavak1 imorn tsm med mimo niso och pero. Uppe hela natten lång ja ja! Sen vill jag sätta upp min gårds-fest-ljusslinga i taket snart också. ÅÅÅh peppa fett på att ha den ute i sommmar när vi grilla! kommer bli så fint. Soooooooooommar sommar soooomaaaaaar

Ah kom på en bra idé. För att vända min sommar-längtan till jul-längtan så kan jag göra en gammal hederlig ÖNSKELISTA! En public en alltså, inga pinsamheter här inte, den ska ju ut på internet ju...
1. en milkshake
2. p3ngar
3. adam greens friends of mine
4. en mörkblå adidas-tröja med "zipp" från kina
5. svarta converse med vita snören från kina
5. p3ngar från kina
6. presentkort lite her och der tex haidic, vår dyraffär här i stan (från kina)
7. nytt leppsyl (läppsyl? lypsyl? leppsyl.) från kina
8. KÄRLEK (from china with love)

Ja det var väl det då. Kanske lite mycket kina där, förlåt, det bara kom ur mig... Per ska dit på torsdag... BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vet inte ens när han kommer hem... till sommarn? Njee nog inte, jag ska nog klara mig. Han kommer ju förhoppningsvis hem med fina grejor kanske hehehihihi

Nu är jag sådär irriterande igen... HEJDÅ KAMRATER OCH MÅ KRAFTEN VARA MED ER


Kommentarer
Postat av: susa

jag har faktiskt en tidmaskin hemma, ska vi ta oss en sväng till sommarn?:)

2008-12-12 @ 15:39:32
URL: http://susa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0