warrup världen säg vad som står på

Tjenis!
Kom nästan just hem från kören hehe. Sa att jag skulle sluta till ros-marie idag. Hon blev arg och besviken för att jag (och fler) inte sa det på "rätt sätt" som emma gjorde... Jag fick dåligt samvete och kände att jag måste nog fortsätta i körklara (som vi inte heter längre!!) en termin till iaf. Jag sa: Rosan, jag skojade bara om det där med att jag skulle sluta! Då blev hon glad och jag slapp dåligt samvete! Ett megabra tips där alltså, ta till "jag skoja barra". Då löser sig allt ska du se! Förresten namnbyte på kören var det ju också. RöstRÄtt heter vi numer, alltså RÖSTRÄTT inte körklara. Körklara is dead.

ÅÅH ska jag berätta en oerhört irriterande grej för er damer unt herrar? Jag tar er tystnad som ett ja. Sladden som kommer från mina högtalare och som ska in i datorn glappar, GLAPPAR. Minsta rörelse jag gör liksom "förändrar" ljudet från högtalarna. Ibland är det helt tyst, ibland dånar det och allt därimellan. YTTERST störande. Var bara tvungen att get the pain out of my body. Fast den försvann inte men ja.

En annan onödig fakta är att det luktar satsuma/clementin all over mitt lilla tillhåll. Min kropps-lotions fel. Sluta lukta äckel. Eller lite gott luktare, men jag blir störd.

Huga vad störd jag verkar vara på saker nuförtiden. Var jag så här mensig till humöret förrut? Bara så ni inte tror jag är deppig eller något så klargör jag att jag mår jättebra! Förrutom att jag har en liten liten liiiiiiten klump i magen för argumentationen imorrn at school. Jag har inte övat någe, måste nog göra det. Usch gillar det inte, känner mig dum hähä...

Herå mina bestisar, love u!

Nu när jag och per liks är back 2gether så kan man ju alltid slänga in en gammal goding på oss tu! I 8e klass va? Soft sken i bilden på nåt sätt, fångade i smyg. Paparazziema...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0