Håll i er

Here it comes, mitt hemlis ska nu blottas här på bloggen. Skriftligt, alla som vill kan se. Hemlisen ska alltså inte vara nån hemlis längre, inte för att den nånsin va en riktig hemlis men nu är ska det iaf bli officellt.

okej...

*djupt andetag*

Jag

och

Per

är

tillsammans

igen

hehihhehe

För er som inte har hängt med i min livshistoria vet kanske inte att per är mitt ex, eller alltså var mitt ex. Min första riktiga pojkvän, vi var tillsammans i ett och ett halvt år, gjorde slut för ungefär ett halvår sedan och vi är nu återförenade med dunder and brak. Lite bakrundsfakta sisådär. Hihi det hela känns mycket konstigt och mycket bra. Vi har varit ifrån varandra i mer än ett halvår men det känns inte alls som om vi har det. VERY MYSTERIOUS som jag brukar säga.

Igår såg vi som sagt Appli på folkparken, grymt grabbar! Sen sa jag adjö till dom fabulösa tjejerna och kilade jag med per hem till honom. Sov där, steg upp, åt, skotta snö, gick till ica, såg mitten av konungens återkomst, umgicks lite med min officiella pojkvän, gick hem, såg mamma sjunga i kyrkan, hem, gossip, blogg.se. Heh dagen lite så där i kort.

Måst fika nu


Lyssna och njut


Se (så gott det går) och njut

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: en vän som börjar på su

damn you!!! varför skriver du det här i bloggen innan du ringt mig:O

2008-11-30 @ 21:01:44
Postat av: Gosigoooo

Jag är så glad nu när världen är rättvänd igen, äntligen kan jag börja tro på kärldek igen!! :D

2008-12-01 @ 16:46:00
URL: http://ellenfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0