h3j

Jag har funderat lite och kommit fram till att jag inte gillar den halva headern osv. Ska satsa på en nya riktigt fiercig design. Kommer nog ligga och fundera på hur jag vill att den ska se ut innan jag somnar. Om jag har otur så kommer "design-tänkandet" hålla mig vaken halva natten. Låt oss hoppas jag har tur.

Om jag har tid imorrn så tänkte jag bjussa på en tur i mitt hus här hos mamma. Jag kan ta lite bilder sådär. Kanske komplettera med paint-målningar. Så kan ni som inte känner mig så väl också kan få en blick i hur jag nuförtiden bor halva min tid här på jorden. Om jag har tid så kommer jag också läsa min engelskabok som ska vara utläst på onsdag... heja heja.

Jag tycker förresten inte att jag hyllade mammas konsert i kyrkan tillräckligt i det förra inlägget. Nämnde det bara i förbifarten så där. Men jag måste säga att det var riktigt pampigt. Duktig kör med klänningar och en blås och slagverksorkester, hej och hå, ulla som dirigent är inte att leka med! Med mig i kyrkbänken satt emaemi, perra, ullaGB och ett skröppligt gammalt par som ärligt talat skrämde mig... Lite längre bort satt även min familj, clara anna och tomas. Alla var där för att få den magiska julkänslan som man alltid eftersträvar. Eftersom jag redan har den tror ni att den kommer vara som bortblåst till jul då? Känns nästan så...

Hujeda mig så trött jag har varit idag, och ändå vill jag inte sova nu. Åååååååååh jag orkar bara inte med mig själv, hjälp mig?! Ska försöka ta mig samman. Herå trogna och otrogna läsare!


Hittade en bild sen en tid då mina skor var XTREMT vita, ser xtremt ocoolt ut hihi
puss


Kommentarer
Postat av: mima

alltså vetu vad jag drömde här om natten.... jag drömde att ni skulle sälja erat nya fina hus. MARDRÖM!!! (A)

köss jules

2008-12-01 @ 15:45:31
URL: http://mimzo.blogg.se/
Postat av: Ellåha

Fridaynight låter som en tipptoppig idé!

Jag saknar mina byxor, deras hål är alltför tydligt nuuu...

2008-12-01 @ 16:44:17
URL: http://ellenfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0